Nová éra profesionálního Stylingu: Wahl a Moser spojí síly

Nová éra profesionálního Stylingu: Wahl a Moser spojí síly

Úterý 9. 4. 2024

Ve světě profesionálního stylingu, Wahl Professional a Moser oznámily spojení, znamenající začátek nové éry plné inovací. Tento strategický krok, osvětlený rozhovorem s Birgit Holz a Gökhanem Yilmazem, slibuje rozšířit nabídku a posílit kapacity obou značek, aby lépe vyhověly potřebám kadeřníků a holičů na celém světě, přičemž klade důraz na vzdělávání, inovační produkty a globální, avšak lokálně citlivý přístup.

V konkurenčním prostředí profesionálního stylingu, kde se inovace střetává s tradicí, přichází zásadní zpráva, která má potenciál předefinovat pravidla hry. Renomovaná společnost Wahl Professional, která je vedoucím hráčem na trhu s profesionálními stříhacími strojky a trimmery, a značka Moser, známá svou kvalitou a inovačním přístupem, oznámily své spojení pod záštitou Wahl. Tento strategický krok naznačuje začátek nové kapitoly plné ambicí, s cílem posílit inovační kapacity a rozšířit nabídku pro profesionály v oblasti.

V exkluzivním rozhovoru s Birgit Holz, direktorkou pro značku a produkt v regionu EMEA, a Gökhanem Yilmazem, regionálním prezidentem pro EMEA, jsme získali hlubší pohled do motivace a očekávání, které s tímto spojením souvisejí.

Strategické sloučení a jeho přínos

Gökhan Yilmaz zdůrazňuje historický význam tohoto kroku pro Wahl, když uvádí: „Spojením Moseru s Wahl Professional nejenže spojujeme dva silné pilíře našeho průmyslu, ale také otevíráme dveře k novým možnostem pro inovace a rozvoj našeho sortimentu, abychom lépe vyhověli požadavkům kadeřníků a holičů po celém světě.“

Cílená reakce na potřeby trhu

Odpovídajíc na otázku, jak plánují lépe vyhovět potřebám profesionálních stylistů, Yilmaz vysvětluje, že cílem je poskytnout jasněji definovaný a modernější sortiment produktů. „Hledáme cesty, jak efektivně propojit tradiční kadeřnictví s nejnovějšími trendy v holičství, a naopak, což nám umožňuje rozšířit naše působení i do ženského segmentu,“ dodává.

Birgit Holz komentuje globální aspekty sloučení, zdůrazňujíc, že Moser, ač silný v Evropě a na Blízkém východě, získá přístup k širšímu mezinárodnímu publiku pod křídly Wahl. „Integrací Moseru do naší globální strategie otevíráme nové cesty pro inovace a zároveň sjednocujeme naše síly, abychom lépe vyhověli globálním potřebám našich zákazníků,“ říká Holz.

Inovační horizonty a budoucí směřování

Na dotaz, jaké novinky mohou být v dohledné době očekávány, Yilmaz naznačuje plány na rozšíření řady Wahl Professional 5-Star Series a zdůrazňuje klíčovou roli technologických inovací převzatých od Moseru. „Naše příprava na globální uvedení nových produktů je v plném proudu, a můžeme očekávat, že naše nabídka bude ještě více odpovídat aktuálním trendům a požadavkům trhu,“ uvádí s nadšením.

Birgit Holz reflektuje na význam sloučení pro pochopení a reakci na rozmanité kultury vlasů a individuální potřeby klientů. „Naše společnost investovala významné prostředky do tržního výzkumu, aby hlouběji porozuměla specifickým potřebám koncových uživatelů ve všech koutech světa. Věříme, že toto sjednocení nám umožní poskytovat produkty a řešení, které jsou ještě více přizpůsobené jedinečným požadavkům našich zákazníků,“ říká Holz.

Vzdělávání a rozvoj v nové éře

Odpovídajíc na otázky ohledně vzdělávacích iniciativ, oba představitelé zdůraznili závazek společnosti Wahl k poskytování rozšířených vzdělávacích programů a zdrojů pro profesionály. „V rámci našeho sjednocení nejenže přinášíme inovativní produkty, ale také intenzivně pracujeme na rozvoji online a offline vzdělávacích programů, které podporují profesionální růst stylistů a holičů po celém světě,“ uvedl Yilmaz.

Holz dodává: „Prostřednictvím našich vzdělávacích platforem, jako je Future Makers™, poskytujeme stylista a holičům nejen nástroje pro jejich řemeslo, ale také znalosti a inspiraci, které jsou nezbytné pro jejich kariérní postup a adaptaci na měnící se trendy.“

Globální pohled a lokální přístupy

Jako součást globální strategie Wahl Professional po sloučení s Moserem, společnost zdůrazňuje důležitost udržení silné lokální přítomnosti a pochopení specifických potřeb jednotlivých trhů. „I když náš pohled je nyní více globální, náš přístup zůstává lokálně citlivý. Cílem je zajistit, že každý profesionál, ať už v Evropě, Asii, Americe či kdekoliv jinde, má přístup k produktům a vzdělávacím zdrojům, které nejvíce vyhovují jeho nebo její praxi,“ vysvětluje Holz.

Závěrem

Spojení Wahl Professional a Moser není jen obyčejnou fúzí dvou značek; je to vize budoucnosti, kde inovace, kvalita a přizpůsobení potřebám profesionálů jdou ruku v ruce. S příslibem nových produktů, rozšířených vzdělávacích programů a silnější globální přítomnosti se Wahl a Moser společně vydávají na cestu, která slibuje přinést revoluci v profesionálním stylingu a otevřít nové možnosti pro stylisty a holiče po celém světě.

Birgit Holz, direktorka pro značku a produkt
Gökhan Yilmaz, regionální prezident pro EMEA
Továrna Wahl